Sunday, March 9, 2008

Awak

Awak, hari ni awak call saya,

Tapi saya endah x endah jer,

Padahal dalam hati nak bagitau semua orang..

Awak, hari ni saya jumpa awak,

Tapi saya buat bodoh jer,

Dalam hati rasa nak peluk jer..

Awak, hari ni kita keluar,

Tapi saya ajak kawan saya,

Padahal dalam hati nak berdua dengan awak jer..

Awak, hari ni awak datang tempat saya,

Tapi saya buat x nampak jer,

Padahal hati bagai nak pecah berdebar sebabkan awak..

Awak, hari ni awak senyum dengan saya,

Tapi saya buat2 tak nampak
Padahal nak elak dari pengsan..

Awak, hari ni awak duduk sebelah saya,

Tapi rasa macam jauh jer,

Padahal tak sampai sedepa..

Awak, hari ni saya ajak awak keluar,

Tapi dengan alasan suruh awak temankan cari barang,

Padahal saya nak sangat tengok muka awak..

Awak, hari ni awak kata nak pergi jauh,

Tapi saya diam jer,

Padahal dalam hati nak nangis sebab xjumpa awak lagi..

Awak, hari ni awak call saya lagi,

Tapi saya buat x tau jer,

Padahal hati saya da nangis rindukan awak..

Awak, tiap hari awak call saya,

Tapi saya layan biasa jer,

Padahal saya nak jerit biar orang tau awak x lupakan saya..

Awak, awak da x call saya,

Saya nak call awak, tapi saya ego,

Padahal dah lebih 100 kali nombor awak saya tekan..

Awak, hari ni awak kata awak dah ada pasangan,

Dengan happy saya wish congrats dengan awak,

Padahal hati saya remuk dengar berita tu...

Awak, hari ni saya tgk gambar kita senyum,
Tapi gambar tinggal gambar,
Nak buang sayang, nak simpan sedih..

Awak, semoga satu hari nanti,
Saya menginsafi diri,
Tak nak ada ego tinggi lagi,
Buat sakit hati..

Awak, sebelum pergi hari ni..kat sini
saya janji...semua ni untuk awak
Sebab kenal awak anugerah terindah penah saya miliki.
terima kasih awak...
Maaf sebab saya tak penah ckp yg saya sebenarnya suka kat awak..

No comments: